1930'ernes END AF TERRASSEN, SYDØSTLONDON | BELYSNINGSFORSYNING | INTERIØR AF K SPACE, FOTO: KASIA FISZER

Indretning studie K Space fik til opgave at genskabe en del af dette End of Terrace-hjem fra 1930'erne i det sydøstlige London. Deres brug af utilitaristiske materialer til at redesigne rummet hylder dets tidligere inkarnation som en underudnyttet garage. Resultatet er 'et legende, uformelt herreklub-møder-industrielt-spilrum', kendetegnet ved inkorporering af retrodetaljer og brug af dristige former.

Vores populære kuglekablede baglygter sidde elegant på væggen over. Deres rene æstetik giver en vidunderlig kontrast til de iøjnefaldende terrazzofliser nedenfor.

Den sorte base er utvivlsomt en mere subtil mulighed, som falder smukt ind i farveskemaet her, mens den komplimenterer badeværelsets slanke design. For dem, der måske søger lys til at ledsage en anden indretningsstil, tilbyder vi også lyset med en karakteristisk og elegant messing base.

Ud over at være velegnet til udendørs rum på grund af deres høje modstandsklassificering, kan lysstyrken og farven på lyset nemt ændres med enhver E27-pærespecifikation på grund af deres IP-klassificering. Vi anbefaler, at vores kunder vælger en standard LED E27 pære som udsender en beroligende varm lyskilde, hvad enten det er til at ledsage dig en kold vintermorgen eller lægge et stemningsfuldt fundament til dit aftenbad.

Disse højkvalitets solide lysarmaturer i messing er produceret på en historisk fabrik beliggende i Det Forenede Kongerige. Potentialet for at bruge dem som enten spejllys, væglamper eller loftslamper vidner om deres alsidighed.

Deres brug som loftslamper på dette projekt vidner om deres egnethed til områder af huset med lavt til loftet. De synlige beslag giver en æstetik, der kunne sidde komfortabelt sammen med en række interiørstilistiske temaer. I dette tilfælde fungerer det som et interessant funktionssæt blandt en blanding af kontrasterende teksturer og fængslende mønstre, komplimenteret af en underspillet, men alligevel tankevækkende brug af farve.

Hver bronze fast pæreholder har en base med to skruehuller, der giver et solidt fastgørelsespunkt. Hvis du søgte en anden finish, kan disse beslag nemt opgraderes ved at tilføje en af vores E27 hulstørrelsesskærme. Hvis du virkelig gerne ville udtale dig, anbefaler vi vores flad eller kegle emalje nuancer der fås i en række livlige farver.